Încasări Facturi Emise.
xManager Professional permite evidenţa
încasărilor
pentru facturile fiscale emise. Evidenţa se realizează pentru fiecare factură în parte.
|
|
|
În Listă
Facturi Emise utilizatorul poate adăuga, modifica sau şterge încasările pentru factura selectată. Interfaţa de introducere a încasărilor permite selecţia tipului documentului cu care a fost facută plata (Ordin de plată,
|
Chitanţă fiscală, Bilet la ordin, Cec, etc.).
Evidenţa încasărilor pentru facturile emise permite realizarea
rapoartelor de vânzări
(pe agenţi, pe clienţi, etc.) punându-se astfel în evidenţa valorile facturate, încasate (rest de încasat). Totodată pot fi realizate rapoartele de vânzări cu evoluţii lunare sau zilnice.
|
|
|
|
|
|
Facturi Emise / Detalii Facturi (grafic lunar)
|
Facturi Emise / Detalii Facturi (grafic pe zilele săptămânii)
|
Situaţie Facturi Neîncasate sau Încasate Parţial
|
|