
administrarea cu uşurinţă a bazei de date cu
clienţi
(adăugare, modificare, ştergere cu doar câteva click-uri de
mouse);

administrarea bazei de date cu
produse/servicii structurată pe
categorii de produse (categorii structurate arborescent);

calculul şi
tipărirea cu uşurinţă de
facturi fiscale în format A4 sau A5;

emiterea (calculul şi tipărirea) de
facturi proforma în lei, usd, sau orice altă valută;

calculul şi tipărirea
avizelor de însoţire a mărfii;
evidenţă plăţi facturi fiscale (permite multiple plăţi per factura);
Evidenţa contractelor pe fiecare tip de contract în parte, inclusiv generare de document .rtf (contract completat),
generare automată de facturi fiscale sau proforma din
contracte (plus devize sau evenimente şi extraopţiuni), estimări de încasări din contracte;

actualizarea
online a
cursului valutar - mutiple valute folosite în exprimarea preţurilor produselor - Istoric curs valutar;

realizarea
Jurnalului de Vânzări pe un interval de timp;
tipărirea plicurilor (tipărire plicuri format DL, C5 sau orice alt format);

generarea cu uşurinţă de
certificate de garanţie (cu posibilitatea de căutare în arhivă după certificat, produs, serie produs, etc);

verificator de
corectitudine a contului bancar în format
IBAN;

istoric vânzări - arhivă facturi fiscale emise, arhivă facturi proforma emise, arhivă avize de însoţire a mărfii (cu posibilitatea selectării intervalului de timp);

exporturi de date în Excel (
format .xls) pe factură / client / interval de timp ...etc;

posibilitatea de a salva facturile proforma sau rapoartele în
format .pdf;

calculul eficient şi
tipărirea rapidă a facturilor fiscale/proforma;
eliminarea greşelilor (ştersături, corecturi etc) din procesul de facturare;

îmbunătăţirea rapoartelor cu clienţii prin
optimizarea timpului de facturare;

o mai bună
evidenţă a clienţilor companiei dumneavoastră;

o mai bună evidenţă a produselor/serviciilor oferite de compania dumneavoastră;

o evidenţă clară asupra
încasărilor (termene de plată depaşite,
situaţie grafică plătit/rest de plată);

posibilitate
integrare cu magazin virtual web (preluare date clienţi / comenzi prin cont pop3);

monitorizarea evoluţiei vânzărilor prin rapoarte zilnice, săptamanale sau lunare;

formarea unei imagini puternice în faţa
clienţilor noi şi consolidarea acesteia faţa de cei actuali;
legislaţie la zi - tipărirea automată pe factură a CNP - ului (codul numeric personal) şi a
capitalului social;

cunoştinţe minime de operare - interfaţă grafică intuitivă şi interactivă.