xManager - Facturi fiscale, evidenta încasari, rapoarte vanzari, avize, curs valutar, jurnal de vanzari, facturare
 

Facturi fiscale, evidenta încasari, rapoarte vanzari, avize, curs valutar, jurnal de vanzari, facturare
 Caracteristicile xManager Professional V 3.6.0 (Build 3.6.0.0 / 23.Iul.2014)  
   xManager este un bun mijloc de eficientizare a activităţii companiei dumneavoastră prin reducerea considerabilă a timpului şi volumului de muncă utilizat.

   De la tipărirea unei simple facturi fiscale şi până la generarea rapoartelor complexe necesare în sfera vânzărilor, xManager controlează cu acurateţe şi în timp real procesul de vânzare / facturare / încasare al companiei dumneavoastră.
 Procesul de facturare  
Screenshot - Factură Fiscală Nouă - Click pentru a măriCalculul şi tipărirea facturilor fiscale ? Nimic mai simplu. xManager permite utilizatorului calculul şi tipărirea cu uşurinţă de facturi fiscale în format A4 sau A5 (atât pe facturi fiscale în format normal cât şi pe facturi personalizate);

Pentru realizarea unei noi facturi fiscale de la calcul acesteia şi până la tipărire se urmează câţiva paşi simpli cum ar fi: alegerea clientului, adăugarea produselor, stabilirea datelor privind expediţia şi plata, şi bineînţeles explicaţiile. Click pt. mai multe informaţii
 Rapoarte de vânzări şi Evidenţa încasărilor  
Evidenţa încasărilor pentru facturile emise permite realizarea rapoartelor de vânzări (pe agenţi, pe clienţi, etc.) punându-se astfel în evidenţa valorile facturate, încasate (rest de încasat). Totodată pot fi realizate rapoartele de vânzări cu evoluţii lunare sau zilnice

xManager - ScreenShots - Raport Facturi Emise/ Detalii Facturi (grafic lunar) xManager - ScreenShots - Raport Facturi Emise/ Detalii Facturi (grafic pe zilele săptămânii) xManager - ScreenShots - Raport Facturi Neîncasate sau Încasate Parţial

Facturi Emise / Detalii Facturi (grafic lunar)


Facturi Emise / Detalii Facturi (grafic pe zilele săptămânii)


Situaţie Facturi Neîncasate sau Încasate Parţial

 Caracteristicile xManager Professional V 3.6.0 (Build 3.6.0.0 / 23.Iul.2014)  

administrarea cu uşurinţă a bazei de date cu clienţi (adăugare, modificare, ştergere cu doar câteva click-uri de mouse);
administrarea bazei de date cu produse/servicii structurată pe categorii de produse (categorii structurate arborescent);
calculul şi tipărirea cu uşurinţă de facturi fiscale în format A4 sau A5;
emiterea (calculul şi tipărirea) de facturi proforma în lei, usd, sau orice altă valută;
calculul şi tipărirea avizelor de însoţire a mărfii;
evidenţă plăţi facturi fiscale (permite multiple plăţi per factura);
Evidenţa contractelor pe fiecare tip de contract în parte, inclusiv generare de document .rtf (contract completat), generare automată de facturi fiscale sau proforma din contracte (plus devize sau evenimente şi extraopţiuni), estimări de încasări din contracte;
actualizarea online a cursului valutar - mutiple valute folosite în exprimarea preţurilor produselor - Istoric curs valutar;
realizarea Jurnalului de Vânzări pe un interval de timp;
tipărirea plicurilor (tipărire plicuri format DL, C5 sau orice alt format);
generarea cu uşurinţă de certificate de garanţie (cu posibilitatea de căutare în arhivă după certificat, produs, serie produs, etc);
verificator de corectitudine a contului bancar în format IBAN;
istoric vânzări - arhivă facturi fiscale emise, arhivă facturi proforma emise, arhivă avize de însoţire a mărfii (cu posibilitatea selectării intervalului de timp);
exporturi de date în Excel (format .xls) pe factură / client / interval de timp ...etc;
posibilitatea de a salva facturile proforma sau rapoartele în format .pdf;
calculul eficient şi tipărirea rapidă a facturilor fiscale/proforma;
eliminarea greşelilor (ştersături, corecturi etc) din procesul de facturare;
îmbunătăţirea rapoartelor cu clienţii prin optimizarea timpului de facturare;
o mai bună evidenţă a clienţilor companiei dumneavoastră;
o mai bună evidenţă a produselor/serviciilor oferite de compania dumneavoastră;
o evidenţă clară asupra încasărilor (termene de plată depaşite, situaţie grafică plătit/rest de plată);
posibilitate integrare cu magazin virtual web (preluare date clienţi / comenzi prin cont pop3);
monitorizarea evoluţiei vânzărilor prin rapoarte zilnice, săptamanale sau lunare;
formarea unei imagini puternice în faţa clienţilor noi şi consolidarea acesteia faţa de cei actuali;
legislaţie la zi - tipărirea automată pe factură a CNP - ului (codul numeric personal) şi a capitalului social;
cunoştinţe minime de operare - interfaţă grafică intuitivă şi interactivă.

© 2002-2014 102mg top s.r.l. Toate Drepturile Rezervate | MyBlog.ro
BestHost.ro - Gazduire Web